♥ walk away

Jag har vart datorlös i några veckor nu, men i helgen blev en ny hårddisk isatt så nu är jag back on track, även om det faktiskt inte har gjort mig så mycket att inte ha en fungerande dator, det är väl mest grejen att ha, ifall att, eller dom där gångerna när man inte kan göra allt med kära iphonen.
Förra helgen blev en riktig partyhelg, var ute både fredag och lördag efter våra stängningar. Askul! Älskar grejen med att vara ute tills morgonbussarna går också, göteborg is the place to be! ♥

Efter allt jobb och festande vaknade jag upp på min lediga dag, måndagsmorgonen, och mådde skit. Ni vet när man vaknar och bara känner "NEEEEJ!", hade en massa planer för dagen, och inte minst för veckan och helgen. Menmen, första gången jag har sjukskrivit mig sen jag började jobba i somras, var väl dags antar jag. En hel vecka blev det.. Inte frisk än men pigg nog att ta mig an ett par stängningar iaf (tror jag).
I fredags så kom noona, mamma och pappa och hälsade på, mysigt! Hade riktigt fint vårväder i lördags så jag och päronen tog ett par rundor på stan, sen tog jag och mamma en tur till ikea osådär, medans noonis slet med att få ordning på datorn.
Sen efter att jag blivit lämnad ensam igen, så efter många om och men blev det några timmar hos chefen igårkväll med massa fint folk, han fyller ju nämligen 25 år idag, lille farbror!

Yesyes. Ja denna veckan och helgen blev somsagt inte alls som jag hade tänkt mig, men man får väl ta saker lite som dom kommer och säger kroppen ifrån såpass som den gjort denna veckan är det väl bara att ta det. Synd bara på allt fint som vart planerat läänge som missats osv. Men det tar vi igen. Jag och mina bästa bruudar!

Nu blir det lite desperate housewivesfrukostmys, haha. Ha det fint ♥


längtar tills det är varmt nog att mysa på balkongen, mmyes! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0