♥ it's your final hour

Igår var det sista kvällen på jobbet för "min" AL, och en ösig sista kväll fick vi! Det stannade aldrig riktigt upp, och vid ett tillfälle trillade det in en busslast grabbar.. Men det gick smidigt och typ 10 minuter senare hade alla sin mat. Awesome!
Vi hade en rolig sista kväll och avslutade den med att busa lite inför öppningskiftet, haha. :)
Så, nu är det dags för ett nytt kapitel, och en ny partner in crime :) Blir säkert bra. Alltid en omställning när man börjar jobba med någon "ny".
Jag vet att sist jag fick byta så var jag riktigt skeptisk till det hela (det var nog främst med tanke på att snack som cirkulerar på vårt lilla mellanstadie, för jo, det är typ så vår arbetsplats känns, som en mellanstadieklass). Men det har ju gått galant och jag har lärt mig massor dessa månader, så jag är riktigt glad och nöjd över hur det blev i slutändan, och tackar som fan för allt jag fått lära mig, all hjälp, för jäklar vad jag känner att jag har utvecklats - tusen gånger mer än vad jag har gjort med andra jag jobbat med.
Så nu hoppas jag att det här sista varvet blir minst lika bra. Jo, för innan dom kommer få chansen att kasta omkring mig och sätta mig med någon ny ännu en gång tänker jag vara long gone.

Babbelbabbel :) idag och imorgon är jag iaf ledig, dagens plan var att träffa nilla, men hon blev sjuker så istället är jag hemma och bara vilar upp mig. Imorgon kväll ska jag iaf på bio med oliven! Blir mys.
Nu ska jag gäspa vidare här, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0