tik tok

Föresten.. När jag var i Örebro förra veckan så köpte jag en kompis till min fina rosa klocka. Det blev en blå, eller turkos, ja, ni ser själva. 99kr gav jag för den kopian, den känns jäkligt plastig (ja dom är ju i plast men ni förstår nog) och är inte riktigt lika snygg som min rosa, lite dyrare, men hey, det är något att byta med :) 99kr = värt!

Jag var där och köpte en till mig och en till Tusse på morgonen, senare på dagen när vi gick tillbaka för hon skulle förkorta sin och så så står vi där. Och killen i kassan säger:
-Ja dom här är ju populära nu! Alla i skolan har väl såna va! (typ som att vi är 12 år eller nåt)
Jag ba:
-Eeeh, skolan?
Har var säkert typ 22 år, alltså typ lika gammal som  oss, och pratade med oss som att vi var värsta småttingar, haha, fyfan vad stött man blev. Vafan SÅ jäkla små ser vi inte ut, lägg av :( haha


99 vs 499kronorsklockan, haha

© Alla bilder är mina egna bilder om inget annat anges och får inte användas utan tillåtelse

Kommentarer
Postat av: Mamma Bea

Fin blogg. :) Följa varandra?

2010-05-31 @ 13:13:17
URL: http://mammabea.se
Postat av: bitterfittan

ingen fara ;)



jag ska fira min lillebror.



hoppas du får kul ikväll babe!

2010-05-31 @ 14:52:42
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0