studentdag

Jo jag tänkte att jag skulle ta studenten iår igen, why not liksom? :)
Heee heee, nä, babys lillasyster är det som går ut idag...  Är ungefär lika fint väder som när jag tog studenten, grått och mysigt, haha.
Äääh jag är lite stressad, har vart uppe och diskat, dammsugit lite och sådär, mosat i mig en halv macka, och nu precis duschat. Runt tio skulle jag bli hämtad, alltså egentligen fattar jag ingenting om den här dagen men det blir säkert bra. Ska iaf somsagt bli hämtad då, av min kära svärmor, hah, sen får vi la se om jag överlever några timmar med henne, hahaha, närå. Men lär iaf göra mig iordning lite nu, ha en fin dag!


min studentis

Ps. är inte alls sugen på att åka utomlands nu, nää, dumma tusse! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0