sleepless again

fyfaaan vilken natt. jag har sovit riktigt dåligt. säkert för att joonas har klängt på mig hela natten. snark.
hade planerat att städa idag, men det är fint väder idag med. jag mår lite dåligt av att vara inne när det är fint, det är ju som att man måste vara ute när det väl är fint.
får se hur jag gör men som jag känner nu blir det nog en promenad i solen, och sen väntar jag på att den kommer runt till balkongen och njuter en stund där. då får jag lite solgos men kan göra nytta också. känner inte riktigt för att gå och fläka upp mig på nån grästuva nånstans nu liksom, haha! :)






© Alla bilder är mina egna bilder om inget annat anges och får inte användas utan tillåtelse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0