♥ midsommarhelg

Idag började med att jag och baby gjorde oss iordning och åkte till backaplan, där han tog sig an systemet (som alla andra, haha) medans jag kikade på lite andra grejer (kläder och skor) sen handlade vi lite mat och så.
Sen har vi (jag) tvättat, hängt tvätt, diskat, skickat tillbaka de skorna jag fick hem förra veckan, handlat det vi glömt, och nu precis ätit och färgat mitt hår. Det blev ganska mörkt men bra tror jag, får se, det har inte riktigt torkat än. Kan inte ha blivit värre iaf ;)
Nu ska jag börja packa iordning kläder och sånt för helgen (kommer ta med mig allt jag äger somvanligt tror jag för jag har ingen aning om vad jag vill ha på mig) sen ska vi åka ut i skuugen.

Hoppas ni får en fin midsommarhelg så ses (skrivs/hörs? haha) vi på sön/mån.


Puss! ♥ :)




lite random bilder :)


© Alla bilder är mina egna bilder om inget annat anges och får inte användas utan tillåtelse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0