♥ midsommar

Hemma nu igen, har alltså spenderat tors-sön ute i skogen hos svärföräldrarna (som dock vart bortresta men lillasyster mona var hemma) druckit gott, ätit gott, och bränt oss i solen, haha :)
Idag kom svärisarna hem från finland så vi hämtade dom på flygplatsen och innan dess hade vi förberett allt till tacos så det mumsade vi på när vi kom tillbaka, efter vi ätit oss sådär jäkla mätta som man alltid gör på tacos (haha) så tog vi vårt pick-och-pack och åkte hemåt. Nu sitter baby, och har gjort ett tag, med gitarren och jag har läst lite bloggar osv...
Slänger upp de bilderna jag har från helgen (är så jävla dålig på att komma ihåg att plocka fram kameran bara, haha..)

Hade du en bra helg?


jag drack bland annat en flaska fresita som alla tjatar om så mycket, tyckte inte att den smakade sådär jättemycket dock


jag testade att göra vit kladdkaka


mimmibus (mimmi som är en kille och bosse som är en tjej, haha)


jag och älsk satt ute och spelade skip-bo i flera timmar igår och brände oss i solen, lite sådär mindre skönt idag men hey jag är glad för att äntligen ha fått lite färg :D

© Alla bilder är mina egna bilder om inget annat anges och får inte användas utan tillåtelse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0