i don't care what you think, as long as it's about me..

skrev precis ett långt inlägg om vilken skitdag jag hade igår, lägger nog dock inte upp det, utan det får stanna i utkasten. behövde mest skriva av mig.
men jag kan skriva en liten del igen, och det är vilka fina grejer jag har att se fram emot :) idag te x kommer mamma&pappa hit ♥, nästa vecka ska jag och min allra bästa vän se in flames tillsammans, om tre veckor kommer therese mfl. hit och jag och ♥ ska boka london snart och förhoppningsvis åka i början av augusti, och sen i slutet av augusti ska jag faktiskt jobba en vecka.
det blir nog en okej sommar trots allt. hoppas jag!

nu ska jag ge mig på sovrummet, som är mitt absoluta hatobjekt när det kommer till städning, men jag ska kämpa på, haaha..



glad prick för ett tag sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0