fem för femtio

Nu tänker väl du "kan hon inte räkna" men jo, de två tublinnena är ju sammalika, och det skulle man ju kunna säga om de två killtshirtsen nere till vänster också.. ;)
Det här är iaf lite nyheter på hm's hemsida, alla för 49.50. Visst har de väldigt mycket såna priser nu? Kanon ju!
Själv är jag sugen, och har vart ett tag, på den svarta tubtopen, som jag vet finns i butik, sen linnet och tshirten (?) i samma mönster ser också lovande ut. Ska kika om de finns idag i butiken tänkte jag... (Haaahaa, jag lovar att jag inte ska köpa alla tre!) Eller ja, butikerna. Hatar (och älskar) att det finns så många HM i göteborg. Man vill ju liksom kolla i alla, för i nån kanske något som inte finns i de andra finns, men man orkar ju inte! Haha. Hinner inte med ju, gör allt till ett stort istället, så kan man spendera en heldag där inne, haaha!




nyheter på hms hemsida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0