♥ elf

Jag har sett att det är fler och fler bloggare som får upp ögonen för elf (eyeslipsface). Själv så beställde ett gäng grejor därifrån i april, bland annat en primer, bronzer, blush, lite ögonskuggor, en eyeliner och ett par borstar..
Hos elf hittar du massvis med billigt smink, säkert med varierande kvalité men finns nog många guldkorn, jag har ju somsagt inte testat alltför mycket, men det mesta av vad jag beställde är jag nöjd med. (Förväntade mig ju inte alltför mycket med tanke på priset om man säger så :) ) Med jämna mellanrum erbjuder elf fri frakt och då blir det ju extra värt, kika in vettja, så kanske jag slänger upp fri fraktkoder när de kommer upp (om någon vill ha dvs?).

Puss♥





© Alla bilder är mina egna bilder om inget annat anges och får inte användas utan tillåtelse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0