dagens


Såhär ser jag ut idag. Fast bilden är från förra veckan. Men sammasamma idag liksom.
Men nu har jag dissat strumpbyxorna och så tar jag nog på mig mina fina sandaler istället. Om Joonas kommer ur duschen snart så blir det Allum och rusta, haha, kommer nog hem med nåt fynd ska ni se. Parfym vill jag ha bland annat (från rusta alltså, dom är goa, faktiskt).
Sen lyckades jag visst smöra till mig en sväng inne på HM i allum, för vi skulle ändå till ica där, mahahah, han vet inte vad han har gett sig in på. Haha näädå, var på stan förut ju, hade möte också, men iaf, fyfaaan vad folk. Och på BikBok vare 50% på allting i affären, det visste ju inte jag, så jag traskade in där, sen ba "faaaaen vad mycket folk!?" sen såg jag skyltarna, och vände. Allting låg typ på golvet och det var kö i hela butiken. Nejtack.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0