bakabaka liten kaka

trots att jag har vart dösugen på smulpaj ett bra tag så blev det inte det igår, ha ha, testade ett recept på knäckig rabarberpaj istället och så kokade jag egen vaniljsås, ambitiöst värre!
betyg? vet inte, jag smakade igårkväll efter jag redan ätit mat så då blev det värsta sockerchocken i magen och jag mådde lite illa, haha.
jag låg och tänkte lite igår när jag inte kunde somna, på det här med bakning. jag tycker det är jättekul att baka och testa nya recept och så, men fan.. jag gillar inte sött så mycket längre, så jag vill ju typ inte äta det sen. (förutom lite kladdkaka då och då som jag får värsta cravings efter, haha!)
tänkte att jag får väl hålla mig till matlagning och brödbak, jobbigt som tusan när man blir så himla sugen på att baka bara!
men nån enstaka bakning då och då måste man ju göra ändå, om inte annat så har jag ju en sambo som äter det mesta.. :) (bland annat så tjatar han vaaaarje dag om att jag ska baka bullar, så det får det väl bli här nån dag, hah)






© Alla bilder är mina egna bilder om inget annat anges och får inte användas utan tillåtelse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0