♥ today

Dricker ett glas saft, äter ett nybakt havreflarn, och älskling kom precis hem och är ledig imorgon, kan det bli bättre?
Jodå! Tidigare idag hade jag systeryster, johan, björn och goa emil på besök för en fika (då med nybakta kladdkakemuffins), och ikväll kommer mamma och pappa på en kort visit! ♥
Så trots att jag är sjukt seg i ryggen och känner mig lite sådär småkrasslig så är jag happyhappy idag!
Och från och med imorgon så har vi tre saker att fira inom loppet av en vecka här hemma, hihi. Börjar med hjärtats födelsedag imorgon ♥

Nu ska vi ta en promenad och hämta ut ett paket (som även innehåller babys födelsedagspresent..) och sen kanske iväg och fylla på lite skåp här hemma, det är i princip tomt i både kyl, frys och skafferi haha. Så går det när man jobbar tills sena kvällen varje dag.

Ha det kanon!



gammal bild

© Alla bilder är mina egna bilder om inget annat anges och får inte användas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0