♥ ..

På tal om väskor föresten så köpte jag denna häromdan. Kikade på rean inne på accent, i samma veva så gick väskan jag hade just då sönder (haha) så det var ju dags för en ny kan man säga..
Det var halva reapriset så 124.50 betalade jag för denna, perfekt storlek också, love it!

(älskar den från gina som jag inte har bild på ännu mer, men den kostar ju 299. Så detta kändes mer överkomligt just nu när jag inte vill slösa så mycket pengar innan london, för man vet ju aldrig vad man hittar där heller :)) Plus att denna blir perfa i london, vill inte släpa med mig kameraväska dit utan vill ha en väska där jag får plats med kameran, plånbok osv i en...blablabla you get the picture)





© Alla bilder är mina egna bilder om inget annat anges och får inte användas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0