♥ balkong

Åhh älskar våran balkong nu, haha!
Tänkte tillbaks på när jag bodde ensam i Örebro och inte hade nån balkong, fyfaaaan vad det var träligt på sommaren alltså..
Yes hursomhelst, ungefär såhär ser det ut nu alltså, möblerna hade vi sen innan (+två till stolar som står bakom mig på bilden haha) Så kan ni skymta det otroligt fula golvet längst bort där det är en lite upphöjd kant. Oranget, svarta fläckar (nån som sprayat någonting svart där ute typ) bortflagad färg... Mmmmm, såå skönt att slippa se det, haha.
Så ni kan tänka er det golvet, plus en massa gamla lister och skräp typ, så såg det ut innan vi orkade ta tag i det.

Yesyes, nu ska jag börja fixa och dona här hemma :)
Ha en kanondag!



© Alla bilder är mina egna bilder om inget annat anges och får inte användas utan tillåtelse

Kommentarer
Postat av: NATHY DEMECHO

Enkelt men snyggt! Behöver fixa min balkong med och jag gillar verkligen eran matta.. vart kommer den i från? :)

2010-07-09 @ 16:56:35
URL: http://nathydemecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0