♥ zombie

Fyfaaaaen vad trött jag är. Jobbade igårkväll, skulle slutat 21.30, men det var så jäävla mycket folk helahelahela tiden så jag kom inte iväg förns 23.30 typ, och då var det fortfarande ganska mycket liksom.
Yes, sen har jag som vanligt snoozat i typ en och en halv timme, tvingat mig upp, och nu försöker jag få nåt i magen. Missade att äta igår också, obra! Fick bara i mig frukost, på jobbet blir jag inte hungrig, men efteråt, i morse. Nu. Min mage är inte glad kan jag säga.
När jag matat magen lite ska jag hoppa in i duschen, göra mig iordning, åka till stan, växla lite pengar, köpa lite skit (haha) sen jobba några timmar. Sen hem och fixa allt för imorn. Städa om jag hinner också. Hatar att komma hem när det är ostädat. Plus att jag ska åka till Örebro i nästa vecka, och jag vet ju hur det är när Joonas är ensam hemma, då blir det inte sådär jättestädat ;)

Nog med babbel, dags att försöka vakna till lite, om det går....
Ha en fin dag!




© Alla bilder är mina egna bilder om inget annat anges och får inte användas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0