♥ vikersvik

Sitter hemma hos mamma och pappa. Väntar på mami som är iväg till Nora och hämtar Kristina.
Sen blir det tacos här hemma, tillsammans med mami, kris, marcus, pappi, tuss och robert. Mys!
Igår jobbade jag, blev sjukt rörigt i huvudet, förstår inte hur jag ska klara allt detta själv, men förhoppningsvis ska det gå bra! /;
Har solat idag också, skööönt, eller inte skönt direkt (dövarmt) men nu har jag iaf startat min resa från blekfislandet. :P

Igår fyllde lilla goa Klara 20 bast, shit, vad tiden går!  Att vi redan känt varann i typ 7 år... Galet.. Imorn blir det iaf att fira henne lite :)

Yes, det var den uppdateringen, nu ska jag ställa mig och göra guacamole samt steka min färs.

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: saga

ledsen för ett segt svar. Dem två ringarna längst till vänster är från en soilversmed i åland och den andra ringen kommer från en silver butik i stockholm. Ha de bra fin blogg!

2010-08-15 @ 01:27:11
URL: http://springcorn.blogg.se/
Postat av: Klara

Dom klart bästa 7 åren. haha. Du är bäst Lajs vad skulle jag göra utan dig?? <3

2010-08-21 @ 17:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0