♥ tired

Mhm! Är gaaalet trött och sleten..

Igårkväll hämtade mami♥ mig här hemma efter jag jobbat, sen åkte vi till kungälv där vivvi, kristina, marianne, lisbeth och sven var. Släktmys med andra ord! Vivanne och Kristina är mammas kusiner från USA.. Mysmys, åt gott, drack vin, skrattade, pratade osv. Sen framåt natten satte jag mig på en buss hem till älskling.
Idag är jag trötttrötttrött somsagt, har massor att fixa och dona med innan london (onsdag, onsdag, onsdag!!) men vill helst bara ligga i soffan hela dagen haha.
Nä men några saker måste allt bockas av på listan idag.

Har föresten "råkat" beställt en massa grejer från HM, hoppsan...
Visar det nog allt eftersom det kommer, för som ni vet så med HM så kommer aldrig allting samtidigt, eller i tid för den delen..


åtminstone fyra saker på bilden klickade jag hem..

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0