♥ nighty

NU har jag plöjt igenom alla bloggar. Har suttit här i ett antal timmar nu, haha.
Är riktigt seg och trött i både kropp och huvud så strax blir det sängen, och somsagt så imorn har jag lite allt möjligt att göra. Fixa lite lappar, tvätta, köpa tågbiljett, ta en sväng på stan... Hämta paket.. Jobba.. Måste packa upp väskor också, för det har jag inte gjort ikväll som jag hade tänkt mig.. :)
Ah nej får se hur morgondagen blir och vad som hinns med, finns massor att göra här hemma också, skulle behövas en rejäl storstädning, men det är inte direkt något jag kommer ha tid med innan jag drar till Örebro/Nora på onsdag. Så det blir väl sen, i september, liksom hallå, vart har sommaren tagit vägen? :( Vill inte ha mörk, kall, deppig höst. Usch.

Vill visa upp min shopping, hihi, men somsagt, när jag hinner.
Pussigull.
(men snart slutar jag nog med det här om ni ska vara så tråkiga och ALDRIG kommentera, hallåååå...)

Kommentarer
Postat av: Tusse

nää jag vill läsa mera! ge mig uppdateringar! :D

2010-08-09 @ 13:43:37
URL: http://lifeisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0