♥ nobody's perfect

Har sen i torsdags kväll haft min pojk hemma, såå mysigt ♥ Jobbar öppning denna helgen, lö-mån så vi har ju inte haft jättemycket tid men iaf hela fredagen då jag var ledig och lite sådär innan/efter jobbet, myyyys har det vart iaf! Mitt hjärta.

Tycker lite synd om de som får stå ut med mig på jobbet just nu, är riktigt pissig, och det vet jag om, men det kommer en tidpunkt då man tillslut inte orkar mer, inte orkar ta mer skit, inte orkar slita för ingenting (eller bara gnäll) osv..
Har haft gråten i halsen hela dagen och nu blev det visst dags att lätta på trycket lite, haha,
ha det fint ♥

Kommentarer
Postat av: Nilla

Tycker så mkt om dej lisen och imorrn kommer jag och förgyller dina två sista timmar <3:)

2011-03-06 @ 23:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0