♥ best thing i never had

Tjatja bloggen!
Alltså jag är så jäävla trött, fattar inte. Sover alltid för länge när jag är ledig, ändå är man alltid zombie. Semester, jatack!
Igår fyllde fina ia år, det firade vi med ett pubquiz. Hade inte jag och annis börjat fuska (kika på ztoffe och ia's svar) så hade vi lätt vunnit en vinflaska (förlorarpriset haha) Fattar inte hur vi tänkte där riktigt ;) Nästa gång satsar vi helhjärtat på vinet!

Imorn är det midsommarafton, och idag är tydligen årets köttigaste dag på jobbet. Min sen tidigare värsta dag på jobbet var dagen innan julafton, och detta skall tydligen vara värre... Ska snart ladda upp med en runda i skogen, så kanske jag vaknar till liv också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0