♥ too much of the same stories in our lives

Dessa jäkla stängningsdagar alltså. Orkar inte! Imorgon är det dags igen.. Så jag lär väl krypa ner under täcket och försöka sova om en stund om det ska bli något utav dagen innan jobbet imorgon. Är väl inte direkt känd för att ta till vara på mina lediga timmar under stängningsperioderna om man säger så. Men det är något jag ska försöka bli bättre på. Även om det kommer bli kämpigt, för fyfaaan vad zombie jag är under dessa dagarna. Hatar det.
Önskar att man bara körde öppningar, fast ändå inte liksom. Det är skönt att inte behöva börja klockan åtta varje morgon, och att man inte alltid jobbar stängning, skönt att ha ett varierande (eh.. a) schema på så sätt. Nackdelen är dock att man aldrig vänjer sig vid tiderna. Det är liksom tre öppningar, fyra stängningar, fyra öppningar, tre stängningar, och så håller det på så. Helt omöjligt att försöka få in några rutiner känns det som.
Ah, just nu känner jag lite "vafan" över det mesta, både jobbmässigt och privat.
Så kan det va, nu skall jag avsluta detta och gå och dreggla ner kudden lite istället!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0