♥ long time, no see



Ensam
tjej i kombination med alldeles för många koppar kaffe resulterade i en snabbt ihopslängd ny design, i ett halvdant försök att ta upp bloggen lite smått igen, mestadels för att det är så himla roligt att se tillbaka på (säger hon som höll fast vid sitt lunarkonto ända till slutet, endast för alla de pinsamma dagboksinläggen).

Så så blev det, och nu sitter jag här. En liten update på vad som hänt sen sist kanske?
Ja största delen av tiden har jag hållt till på jobbet men har också hunnit med att bl a åka på spa, vart i ullared för första gången i mitt liv, firat min allra första jul hemifrån, firat av det gamla (som jag inte fattar vart det tog vägen!?) och in det nya året, och idag sagt hejdå till min kärlek som (ironiskt nog) har tagit sitt pick och pack och stuckit till Örebro för åtminstone några månader..

Joråsåatte, idag har vart en helt otroligt lång dag, och nu börjar det faktiskt bli dags att avsluta den! Imorn är jag ledig, så blir en jäkla sovmorgon och sen ska jag bara dega, kvällen spenderas sen i en biosalong med Pernilla :) fint värre!

Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0