♥ musik non stop

Vilken helg det har vart.. Ös på jobbet, för lite sömn, ett par för många öl (iaf för att ha vart innan en öppning), ont i kroppen, osv. Igårkväll avslutade jag öppningshelgen med middag ute med mina fina Spice Girls, eftersom en viss medlem fyllde år ;) Senare drog vi vidare hem till prillis där jag blev välkomnad genom att hennes hamster bajsade på mig, haha!
På det hela så har det vart en fin, men jobbig helg! Nu har jag två dagar (idag och imorn) på mig att ladda upp för stängningshelg, och mina två första riktiga skift med anna! Har inget planerat mer än att försöka vila upp mig så gott det går, kan inte riktigt beskriva hur trött jag är. Både psykiskt och fysiskt... Känns tråkigt när andra inte riktigt förstår och man istället känner sig som världens tråkigaste, som att man bara kommer med ursäkter hela tiden.
Menmen.. Nu ska jag försöka vakna till liv, känner mig fortfarande nyvaken trots att jag har vart uppe i massa timmar nu.
Ha det fint!



Kommentarer
Postat av: Jual Rumah di Jakarta

Your look at nevertheless this is great and ways in which I truly feel. I recently now mailed him this internet site to say him your personal view.

Postat av: Grosir Baju Murah

Generally I never read whole articles but the way you wrote this information is simply amazing and this kept my interest in reading and I enjoyed it.

Postat av: Jual Laptop

This will be a person that is useful blogs Weve ever arrive across about this subject. Basically Fantastic.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0