♥ nails

Det tråkiga med mitt jobb är att man inte får ha nagellack (haha, ja faktiskt, det är det tråkiga)
Nu är jag ledig i två dagar (idag och imorn) och igårkväll när jag kom hem satte jag mig och målade naglarna, haha.
När jag var yngre var jag aldrig någon nagellackstjej, visst vid enstaka tillfällen kunde jag måla på lite svart eller rött. Sen har det väl stegvis blivit mer och mer, men nu detta året så har jag knappt gått en dag med omålade naglar, så det känns tråkigt som tusan att traska runt med tråkiga naturella naglar nu ska ni veta haha :) Livet är hårt...


några veckor gammal bild

© Alla bilder är mina egna bilder och får inte användas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0