söndagen

idag har vi vart på ikea och äntligen köpt våra köksstolar. sen har vi vart ute och gått i solen, och köpt jordgubbar! har inte velat köpa innan för de är alltid så vattniga domdär första, men idag var jag tvungen när vi gick förbi på vår promenad. :) dom var helt okej iaf, längtar tills dom där riktigt goda svenska.
jag håller på och städar lite smått, men nu ska jag laga mat och sen fortsätta med städningen, och ikväll blir det väl samma visa som resten av helgen, soffmys och film ♥
puss.

nelly outlet öppnade btw igår i borås, är såå sugen på att åka dit, men är också såååå fattig så det lär vänta. fick liksom 400kr den här månaden, woho! eh aa..


himlen igårkväll

© Alla bilder är mina egna bilder om inget annat anges och får inte användas utan tillåtelse

Kommentarer
Postat av: A

Skönt att höra :D

Jodå, här är det bra

2010-06-06 @ 17:35:21
URL: http://moreofalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0