paketet

I paketet låg det tre par Frank dandy♥ till baby, och ett par till mig, och även ett par skor till mig :)
Har köpt de vita på bilderna för några månader sen på skopunkten, de har också svarta men jag tyckte dessa från ellos var snyggare då de från skopunkten är helsvarta, även där nere där de från ellos har en vit kant. Nu när jag fick hem dem ser jag ju vilka andra skillnader det finns, haha. De är betydligt högre, i både klack och lite i skaftet, och lite rundare framtill. Men jag ska prova dom lite här hemma så får vi se om dom är lika sköna som mina vita favvisar, annars får de bli dom svarta från skopunkten istället! (om de finns kvar dvs)






© Alla bilder är mina egna bilder om inget annat anges och får inte användas utan tillåtelse

Kommentarer
Postat av: Anna - Foto, design m.m ♥

Behöver du en ny sommarfräsch design? :)

Jag hjälper gärna till! ♥



http://akolan90.blogg.se

2010-06-18 @ 16:45:42
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0