♥ sommar, sommar, sommar och sol...

Åh jag svettas bort i värmen. Man orkar ju knappt ha kläder på sig, synd att man måste det när man går utomhus där det är ännu varmare, haha..
Men man ska inte klaga så mycket på värmen, innan vi hinner blinka är hösten och mörkret och kylan som kommer med den här... Usch!
Varför inte bara varva vår, sommar, och pyttelite vinter, där runt jul liksom? Det tycker jag vore myyycket bättre ^^
Yes, det som är kvar av sommaren kommer gå hur fort som helst. Det är nu det börjar hända grejor nämligen, det blir örebro, babys födelsedag, vår årsdag, london, jobb osv..

Sen är det höst, och vad kommer med hösten? Skola för de som vill det.. Själv vet jag inte, har ju kommit in på lite kurser men känner ju att jag har gjort mitt i skolan för ett bra tag, men kanske blir det som i våras, att jag hoppar på lite om jag inte har något bättre för mig.
Vad gör ni till hösten? Kom ni in på det ni ville om ni sökte något?



dagens

Kommentarer
Postat av: Malin

Öh, var har du hittat shortsen? :D

2010-07-15 @ 15:19:11
URL: http://mahlen.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: Jävla skit också :P

2010-07-15 @ 22:58:30
URL: http://mahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0