♥ need you now

Åh. Kvällarna är så himla korta nu. Igår kom jag hem vid sex och var helt död, sen kommer boo hem vid strax efter sju och är ungefär lika pigg. Vi äter, lägger oss i varsin ände på soffan och kollar lite tv, sen är det läggdags. Vi hinner liksom knappt med att säga hej ordentligt. Och ikväll kommer jag hem äännu senare, då blir det väl kudden direkt typ, haha nädå.. Hoppas jag inte! :)
Och i helgen blir jag också ensam (om jag blir kvar här nere tills dess dvs) då han måste jobba, men snart, snart hoppas vi på att det värsta är över och att vi får lite mer tid. Sen är det ju inte alltför långt kvar tills london heller... :)

Idag har jag väntat på en paketnisse, inte till mig, det kommer nog nästa vecka, men det första av joonas två paket från thomann.
Så kom det en kille som levererade paket till några andra hus (jag står och spanar på balkongen mest hela dagarna förstår ni haha!) och tänkte att han har säkert vårt paket. Och mycket riktigt, så efter att han gått fel några gånger och tillslut gett upp, ropade jag på honom från ballen och sa att hörredudu, det där paketet vill jag ha! haha.

Jag ska visa bild sen, när noona har fått kladda på den lite, för åååh så snygg den är. Det är alltså en ny gitarr jag pratar om, så nu blir det väl ännu mindre tid över till mig, haha ;)


söt tant med plastpåse på huvudet för att skydda sig mot regnet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0