♥ måndag

Idag är det måndag nummer tre då.. Haha. Baby har jobbat i helgen så det har inte riktigt vart nån helgkänsla om man säger så, lite mer som bara en massa måndagar på rad. Bleh!

Hade tänkt åka iväg och göra lite ärenden och sådär idag men när jag vaknade så var det så himla tråkigt väder, så jag håller mig hemma. Håller på och bakar bröd, ska tvätta och fixa lite, hämta mitt paket från elf som tydligen kom i fredags, handla lite och ikväll ska jag göra pannkakor (=stå i köket hela kvällen typ haaha) :)
Ajuste, sen har jag ett telefonmöte idag också, skojskoj.

Är nååågot shoppingsugen om man säger så. H&m har fått in massa nya grejer på hemsidan som jag dör för.... Och de där grejerna från lindex som jag visade tackar jag heller inte nej till.....
Men nej, jag ska inte shoppa massa innan london, och det är faktiskt bara strax över två veckor kvar.. Jag klarar mig nog (not).

Lägger upp lite godingar från hm sen, stay tuned!


fredagens



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0