♥ my weekend

Hej på er. Det här inlägget skulle egentligen kommit upp igår (måndag) men då blev jag inkallad (haha) till jobbet lite tidigare så min bloggtid försvann kan man säga..  :)
Nu ska jag åka till jobbet om en knapp timme och har fortfarande inte gjort mer än att sätta mig här och äta lite leftover pannkakor från igår till frukost sen jag vaknade. Ja, så jag har ju inte jättemycket tid idag heller insåg jag just haha.

I helgen har jag iaf haft min heliga lediga helg, haha. Jag och hjärtat har mest umgåtts här hemma, blir ju lite dåligt med tid när båda jobbar långa dagar, och oregelbundna tider..


i lördags tog vi en tur till bagaren och kocken ♥ jag dreglade lite över alla kitchen aids som stod uppradade och hittade nog äntligen även min favvofärg. Köpte iaf med mig lite söta smålådor från rice, en slickepott och en mandelkvarn...



Tja, tacos är ju fortfarande en sån där maträtt som jag aldrig tröttnar på, så i helgen passade vi på att äta det två gånger haha :)


Igår innan jobbet stod jag halva dagen och stekte pannkakor, och jag hade bara sönder en endaste! Woho!

Nej nu måste jag fan hoppa in i duschen om jag ska hinna, haha. Känner mig lite smått stressad nu alltså..
Hörs! :)

© Alla bilder är mina egna bilder och får inte användas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0