waiting

Sitter hemma hos robert, alltså i min gamla lilla fina lägenhet, haha. Kom hit stax före åtta imorse och har sen dess typ kollat på tv och suttit här och läst en massa bloggar. Tio över ett går mitt tåg hem till göteborg, och sen resten av dagen blir det nog bara mys. Är så himla trött idag. Och igår, och i förrgår haha, näädå. Men igår alltså, herreguud hade såå ont i hela kroppen på kvällen, var helt öm överallt. Varför? haha jag veeet inte. Konstigt.
Nä nu ska jag lägga mig på soffan en stund och sen blir det somsagt några timmars tåg.

Puss


har träffat fina goa therese under alla tre dagar här, yaay <3


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

jotack den var bara bra (:



vad sysslar du med idag?

2010-05-26 @ 13:09:00
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: JENNY

jag tycker det är rätt mys att åka tåg : )

2010-05-26 @ 13:10:29
URL: http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0