valborg

Hallu!
Igår var det lika tråkigt väder som tidigare i veckan, om inte ännu tråkigare! Regnade i princip hela dagen så jag och sambon bestämde oss för att stanna hemma och mysa bara. Så det gjorde vi, åkte och handlade massa gott och gjorde tacos (bästa maten ellerhur?) och spenderade hela eftermiddagen/kvällen i soffan och bara var. :)
Mysmysmys.
Och detta var faktiskt min första hemmavalborg som jag kan minnas! haha :b
Vad gjorde du på valborg?


bild från förra valborg


© Alla bilder är mina egna bilder om inget annat anges och får inte användas utan tillåtelse

Kommentarer
Postat av: Annie <3

Gör en liten undersökning som jag hade varit jätte glad om du deltog =D



Kommer lägga in lite länkar etc när jag publicerar resultatet.



Vilken blogg läser du helst?

www.Blondinbella.se

www.Kissies.se

www.Rahlenfeld.blogg.se



Hade varit underbart om du vill förklara varför också =D

2010-05-01 @ 17:38:30
URL: http://annyb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0