sommarvärme

Gillar vädret! Mmhm! :)
Igår och idag har det vart riktigt fint, idag blåser det dock endel kalla vindar, brrr... Igår satt jag ute på balkongen och fick nog pyttelite färg iaf, och idag låg jag och boo ute en sväng på en gräsplätt, sen blev det dock nysattack efter nysattack från hans sida så då gick vi in istället efter någon timme. Så sen har jag vart duktig och putsat fönstrena ut mot balkongen + torkat av balkongmöblerna, lite sånt där som behövs efter en lång höst och vinter..
Blev en riktig bakhelg också, i fredags bakade jag somsagt bröd, och igår blev det havreflarn och skurna chokladkakor (ni vet såna med pärlsocker på, som man gjorde när man var liten?). Så nu överlever Joonas kanske utan mig några dagar när han fått kakor tänkte jag, haha! Åker ju till Örebro imorn, men åker hem på onsdag så det blir en kortis..
Hoppas värmen och solskenet håller i sig för nu vill jag få färg på blekfiskroppen, haha.

Hahaha måste bara säga det här. Hörde precis noona prassla lite i vardagsrummet, så ropade jag "vad äter du!?" "inget!" får jag som svar, lite sådär busigt nivet, så går jag dit och tittar och då sitter han där med en näve kakor och lite sprit, haha. Störd är han.

Lägger upp lite bilder från helgen strax.. ;)

Btw, nån örebroare som vill leka tisdag eller onsdag kanske?




© Alla bilder är mina egna bilder om inget annat anges och får inte användas utan tillåtelse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0