tystnad, tunnel, avfart

igår var en riktigt lång och intensiv dag, men samtidigt jätterolig! började alltså med att svärmor (haha) hämtade upp mig, vi handlade lite sen åkte vi hem till dom. hon hade vart och köpt lite bubbel och annat så vi skulle inleda dagen (vid typ halv tolv, haha) med en flaska. dock hamnade halva på golvet men det lilla som blev kvar slurpa vi i oss tillsammans med lite skagenmackor. sen åkte vi vidare till angered där lilla mona skulle gå ut. alltså herreguuud vad jag ville ta studenten igen när jag såg hur kul de hade på flaket! blev riktigt avis faktiskt.. :)
medans mona dansade på flaket åkte vi andra hem till oss och fikade, och drack lite mer bubbel haha. sen åkte vi in till stan och var ute och åt på lotus bar tror jag bestämt det hette, besviken på maten men hey, så kan det vara. :)
sen var vi alla helt slut, så medans mona fortsatte ut för att festa åkte vi hemåt.

nu ligger mona och sover här (baby fick hämta henne vid typ halv fyra inatt, aw! är man snäll så är man) så jag tippar runt på tå för att inte störa alltför mycket. håller iaf på att baka lite bröd igen, hade lite jäst kvar så lika bra att använda den, ja plus att vi inte har något bröd då haha.

i helgen har vi tänkt åka ut till skuugen och joonas föräldrar, grilla lite, mysa lite, förhoppningsvis sooola lite.
vad ska du göra i helgen?



© Alla bilder är mina egna bilder om inget annat anges och får inte användas utan tillåtelse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0