today

Varför måste det alltid kännas som att jag måste välja mellan er, och vad jag än väljer så blir det ju bara fel. Orkar inte. Vill bara skita i allt när det blir såhär. Inte göra nånting. Inte vara med någon av er. Bööööööööh.

Jävla bajs säger jag bara. Och igår dog jag av magont, och kände av det när jag gick upp idag också.. Ännu mer blä. Hatar att ha ont i magen, det är nog det sämsta stället att ha ont på? Bläbläblä.
Klagklagklag. :)
Har iaf inlett dagen med the voice och suttit och asgarvat när Kjell testade på chatroulette och det kom upp snuskisar som han sa :D Haha FÖR kul.
Nu ska jag vara duktig och plocka iordning kläder, diska lite, städa, ja såntdär. Åker ju till Nora senare idag och visst vill man inte komma hem till en rörig lägenhet när man har vart bortrest? Nä, usch. Så ska försöka få lite mer ordning häromkring samt försöka påbörja vår packning, haha! Jag är u s e l på att packa. Eller alltså.... Mitt problem är att jag inte kan bestämma mig för vad jag ska ha med mig, man vet inte riktigt vad man ska göra, vad man vill ha på sig... Så jag vill gärna ta med mig allt jag äger typ. Jag förvarnade Joonas igår om att "det blir kanske den stora väskan" ja, den är stor, det är den jag haft till USA i tre veckor, Indien i två.. Aa ni förstår, en sån stor. Haha. Så sa jag att "då får ju allt plats i den så behöver man inte ha typ necessär och sånt i en mindre väska"  "mmm, det hoppas jag" fick jag till svar. Och då sa jag.. "eller aa, vi får väl se hur mycket som får plats!" :D haha. Ja ni hör ju själva, har ju problem, vi ska liksom vara borta tis-söndag, så svårt kan det väl inte vara eller?

Nej lär sätta igång om jag ska hinna med nåt, har ju en tendens att fastna här så fort jag går förbi så, haha... :)


laddade upp igår med tidningar tills bilresan senare idag

© Alla bilder är mina egna bilder om inget annat anges och får inte användas utan tillåtelse

Kommentarer
Postat av: Tusse

vem menar du, är det mig du syftar på? för du behöver inte välja. :P

2010-05-11 @ 12:19:48
Postat av: Sanníe™

hoppas det löser sig

2010-05-11 @ 15:47:46
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

hur är din onsdag bejb? (:

2010-05-12 @ 15:08:32
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0