tired

Hemma från ett svettigt möte nurå. Ja själva mötet var ju inte så svettigt men det är äckligt varmt ute, sådär kvavt och äckligt ni vet så man blir helt svett av att bara vara.
Så nu, efter att ha svettats hela dagen är jag helt matt, haha.
Efter mötet smet jag somsagt in på H&M, och kan säga att det jag var där för att kika på var inte alls som jag hade förväntat mig, hittade dock lite andra godingar men ajabaja sa jag då och gick därifrån haha.
Nu lagas det lite mat och sen får vi se om man piggnar till eller dör i soffan.
Byebye.

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Vet du hur farligt det är att sola solarium? Vet du ens VARFÖR det är så farligt?

Jag har skrivit ett inlägg om det på min blogg och skulle vara glad om du läste det och kommentera vad du tycker om inlägget och solariet.



Här är direktlänken: http://ferhat.blogg.se/2010/may/ar-solarium-farligt.html



TACK! :)

2010-05-20 @ 17:12:50
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0