shoppingsug

Alltså, jag har lite shoppingproblem. så länge jag inte shoppar går det bra, men när jag väl har börjat, så har jag så jääkla svårt att sluta, när jag väl har börjat hitta grejer blir det bara mer och mer och mer och vill då shoppa allt det där jag har kikat på tidigare men tänkt "nej" om. nu har jag gett mig själv shoppingförbud ett tag, jag har shoppat endel på sistone, mycket nödvändigheter som typ nya leggings och sånt som jag använder varje dag, men iaf. nu är jag fattig så nu får det räcka, haha.
men vad säger man? jag älskar kläder och skor och väskor och smycken och allt. haha. sen att jag inte har användning för allt, det är väl en annan sak va? man kan väl få samla ändå?
okej, nä, jag har ju faktiskt liite pengar, bara att jag har satt dom på ett sparkonto för vår framtida resa till london. kanske var lite överambitiöst att sätta in så mycket som jag gjorde med tanke på hur mycket pengar jag får in i månaden, plus att jag förra månaden fick mitt sista studiebidrag, och hamnade lite emellan bidragen på AF, så den här månaden får jag typ ingenting, haha.. så kan det gå, men somsagt, jag har ju litegrann att ta av om det krisar, plus att min snälla mamma är som hon är.. <3
hur som helst, det jag skulle säga var ju att idag kom fashion against aids in på H&M, och med där finns ett linne jag har kikat på sen bilderna på kollektionen kom ut, såg nu på hemsidan på en annan bild att det inte såg ut riktigt som jag tänkt mig, men tänkte iaf se om jag hittar det i butiken så man kan klämma och känna lite haha :) (trots mitt shoppingförbud, för man kan ju säga att jag ville köpa detta för månader sen haha)
så det ska jag försöka hinna med senare idag efter ett litet möte..



några av alla de godbitar man kan hitta på H&Ms hemsida just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0