if i ain't got you

På tal om pengar föresten.. Ska åka upp till Örebro igen på måndag, och köpte tågbiljett igår kväll, och fy vad dyrt det är. Blir såklart billigare om man köper biljetterna i god tid men när man inte kan det då? Betalade drygt 300 för en enkelbiljett upp då på måndag, sen ska jag åka hem nån dag efter, då lär det kosta lika mycket, och sen ska jag eventuellt upp igen några dagar efter det. Bööh! Fattar ni vad pengar det blir eller? Herregyyyd, är ju inte gjord av pengar som sagt, SJ! Haha.. :)

Det åskade lite igår, precis som jag trodde med tanke på hur kvavt och varmt det var under dagen, och idag är det grått som vanligt. Verkar som överallt annars så är det fint väder nu? Alla verkar kunna sätta sig ute och sola och traska runt shorts och allt vad det är.. Men näää, inte där jag bor såklart. Haha. Åh känner mig som värsta klagarn här nu men det är inte det att jag har extra mycket att klaga på just nu, det är bara det att nu när jag har någonstans att skriva av mig kommer allt ut typ, haha! :) Illa, ska bättra mig!
Jaha, ja, det åskar visst nu med hörde jag precis, haha. Men det kan väl vara lite mysigt, första åskan i år liksom :)


Nu ska jag gå och plocka lite i köket, och lite senare har jag tänkt att baka mitt favvobröd! :D Kanske delar med mig av det här sen, vem vet?
Sen blir det väl gammalt hederligt fredagsmys med min kära, men! Vi har pratat om att gå på bio imorn, men vet inte vad som är värt att se... Har nån något tips på någon bra biofilm som går just nu? :)



hjärtegull

Kommentarer
Postat av: tusse

remember me var jätte bra! men en äkta tjej film :P haha!

2010-05-21 @ 14:30:34
Postat av: Bloggarmaja

fin bild!

2010-05-23 @ 14:47:31
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0