gårdagen

Igår åkte jag och boo in en sväng till nordstan och shoppade lite, eller ja, jag shoppade haha.
Var rätt tomt på folk och absolut inte lika svettigt som det alltid är där annars, haha, så det var najs.
Sen åkte vi hem och spelade gitarr (joonas) och degade i soffan (jag) och avslutade kvällen med how i met your mother och till sist it's complicated.
Idag var det minst sagt segt att komma upp, noonas klocka ringde ett antal gånger innan han kämpade sig upp, själv kom jag inte upp förns 10... haha! (ja, det är sent för mig, jag har blivit en gammal tant...)



blommiga leggins, duschbajs + deo, armband, två nya kökshanddukar


© Alla bilder är mina egna bilder om inget annat anges och får inte användas utan tillåtelse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0