friday morning

Hallååe.
Har degat framför the voice nu ett tag medans jag vaknat till och nu har jag precis bunkrat upp med lite frukost här framför datorn och ska läsa lite bloggar och kolla på gårdagens bella&tyrashow. :))
I helgen är tanken att åka ut till skogen och hänga lite, hoppas på sol så man kanske kan få lite färg nångång, börjar tröttna på att vara vinterblek. (ja jag vet att det finns solarium men jag är väl lat och orkar inte gå 500m, haha)
OCH på tisdaaaaaag ska jag (vi) äntligen åka upp till örebruue å nora, ska bli så gött för jag är så trött på götelaborg nu så det är helt sannslöst. Höhö.
Har förövrigt också fått en veckas jobb i örebro, fast det är aslångt kvar, typ i slutet av augusti, men det är något iaf, så det är najs.
A, det var typ det.
Hejsvejs.




© Alla bilder är mina egna bilder om inget annat anges och får inte användas utan tillåtelse

Kommentarer
Postat av: Mahlen

När får jag bjuda dig på java och skvaller? :) <3

2010-05-07 @ 18:00:27
URL: http://mahlen.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv; Haha, jaa! Popcorn + dipp = kärlek :D Mkt godare än att dippa chips :)

2010-05-08 @ 00:12:11
URL: http://ohstlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0