dagen

Hejhallå!
Kom hem igårkväll från Örebro, har haft det kanon iaf. Vill ju liksom inte åka därifrån..
Tog igen mig lite nu imorse och låg kvar i sängen tills halv elva eller nåt, vaknade ju hundra gånger innan men ville inte riktigt kliva upp, haha. :)
Nu har jag precis läst ikapp lite på fejjan, och loggade precis in på bloggkoll... Åh herregud säger jag bara. 333 står det. Yesbox, är bara att "ta tag" i det då, hehe. Ska kolla på torsdagens Bella&Tyrashow också, kan bli intressant när Kissie är med :b
Ja somsagt, har lite att göra, sen måste jag kolla mailer, kolla jobb, ladda in bilder osv. Blir nog en heldag här. Men först ska jag göra iordning något att äta :)
Hörs nog senare när jag har tagit mig igenom alla dagens moment ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0