50årsfest

I lördags var det alltså 50årsfest som gällde i Vikersvik. Mamma fyllde år 12 mars och nu hade hon bjudit in runt 50 vänner för att fira. Partytältet var uppe, popcornmaskinen framme, massor med mat gjordes iordning, och bra blev det!
Vi höll på heela dagen med att laga mat, ställa iordning bord, leta fram porslin, glas och grejer, plocka blommor, städa, ja allt sånt där som hör till ni vet.. Till sist ramlade det in folk och det blev ju somsagt fullt hus.
Och fint väder fick vi också! Dagarna innan var det grått och regnigt, men på lördagen klarnade det upp och var varmt och soligt. Härligt värre! Verkligen tur, för på söndagen gick vädret tillbaks till att vara grått och regnigt igen..
:)

.. Nu ska jag logga in på AF och se om jag hittar några jobb att söka, och senare ska jag nog fortsätta redigera lite bilder så jag kan skicka dom till mamma sen. (Och tusse du ska också få ;)






© Alla bilder är mina egna bilder om inget annat anges och får inte användas utan tillåtelse

Kommentarer
Postat av: Ina

vad härliga bilder :)

2010-05-18 @ 16:00:29
URL: http://inakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0