Zombie..

..är jag idag, haha börjar bli gammal, klarar inte av att vara uppe längre än tills bolibompa typ.
har precis vaknat till (eller inte) med allra sista avsnittet av bella&tyra show och en massa bloggar, nu ska jag gå och se om jag kan gå ut i gårdagens smink (haha somsagt, lite tröttis ja) och isf så ska jag ta mig till hemköp och köpa chips! Haha! Är så sugen på mina favvisar nu så det är galet, och en cola till det så är helgen räddad!
Ska lägga in bilderna från igår och berätta lite mer om det senare, puss!

update: vilken timing! håller på och klär på mig för att gå iväg och då får jag sms om ett paket som ska hämtas ut, på hemköp, i like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0