♥ wednesday

Vilken kanondag. Började med att städa, okej inte så roligt, men det behövdes lite och nu är det riktigt skönt. Är inte helt klar såklart, då jag skulle leka med svärmor idag också och det blev tidigare än vad jag trott. Men jag har kommit en bra bit på vägen mot perfekt haha ;)
Sen kom alltså svärmor hit, vi planerade att fixa iordning lite på vår balkong som fram tills nu mest vart skräpig och tråkig (för vi har inte kunnat bestämt oss för om vi ska ha dyyra trallar eller bambumatta eller bara måla det fula orangea golvet). Så vi åkte iväg på shoppingtripp. Sen hem och fixa och dona.
Blev en såååån stor skillnad. Nu känns det riktigt mysigt, förut ville man knappt vara där. Visar bilder imorn om jag hinner! :)
Fick ett "roligt" samtal idag också, hihi, får se vad det blir av det...

Nu sitter jag iaf här, har ätit några skedar BJ (nu är den dock tillbaks i frysen) och ska förbereda mig lite inför imorn (möte med coach).
Snart är det helg också, vilket innebär... TJEJHELG! iih. Kulkul! Livet känns helt okej just nu faktiskt, hoppas det håller i sig.
Puss! ♥





© Alla bilder är mina egna bilder om inget annat anges och får inte användas utan tillåtelse

Kommentarer
Postat av: Charlene

Så kul med en tjejhelg :)

2010-07-01 @ 11:51:23
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad är det för kamera du använder? :)

2010-07-01 @ 13:51:52
URL: http://februaritjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0