tisdag

efter lite frukost och dusch så tog jag och beccs en liten runda på stan innan hennes tåg hemåt gick. fick med mig en klänning från monki hem, de hade rea så istället för 350 betalade jag 87,50 eller nåt, haha. :) kan visa sen...
när jag kom hem hade jag fått tre stycken paket, två från cdon med avatar♥ och slumdog millionaire♥ på bluray, två böcker och sen ett par testbilder från crimson inför lite framtida framkallningar.
sen hade jag också en liten sjukling hemma, så jag ställde mig och lagade uuurgod mat, haha. och nu har jag precis vart ute i regnet och köpt lite ägg och smör för sjuklingen var sugen på kladdkaka. hjärtat♥

igår föresten så tittade vi på shutter island, den var jättebra, men jag fattaar fortfarande inte hur det var egentligen :( haha.


favoritfilmer, böcker, testbilder



gjorde en gryta liknande den jag gjorde för ett tag sen, men godaare haha, och till det blev det ris, mumma.


min lilla sjukling

© Alla bilder är mina egna bilder om inget annat anges och får inte användas utan tillåtelse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0