♥ snyft

Åh. Igår efter Ugly betty så bad jag baby bränna ut nån film som vi hade på datorn. Medans han gjorde det satt jag där i soffan och tänkte lite för mig själv. Tänkte att tänk vad gulligt om han hade tagit Remember me, för den laddade ju jag ner med tanken att jag skulle se den själv nångång, eftersom Therese sa att det var en riktig tjejfilm, så då skulle boo slippa se den. (Han får redan se så mycket sånt, haha)
Sen när han sätter på filmen så är det den, åååh söötnos!
"Guuuu vad du är gullig, gulligull!" sa jag då, hahaha.
Jag tyckte iallafall om filmen, noona tyckte det var en tjejfilm såklart, men att den inte var sämst i världen, haha!

Har du sett den? Vad tyckte du?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0