♥ monday

Åh! Varför måste det vara rea överallt? Jag har inte råd med det här tänkte jag medans jag strosade omkring i butikerna, haha. Lyckades ju trots allt komma hem med lite nytt, visar sen...

Något jag inte förstår är varför allt såntdär som är dyrt och tråkigt att lägga pengar på ska ta slut samtidigt? Alltid, alltid! Ansiktskrämer, hårfärg, deo, mascara, balsam/inpackning, spray osvosvosovsov.
Idag fick jag punga ut 260spänn för de ansiktskrämerna jag använder. Mmmm det svider lite om man säger så, fattigaste månaden också, vad fick jag 405kr eller nåt, ha ha! Sämst. Och då har jag somsagt massa fler grejor jag behöver, buhu, klagklag. Jaja snart kommer det nya pengar och lite mer än 405 förhoppningsvis, haha..

Här får ni en bild från en liten promenix igår
puss ♥




© Alla bilder är mina egna bilder om inget annat anges och får inte användas utan tillåtelse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0