rain, rain go away

hallådär.
idag håller jag på med en rejäl storstädning av hela lägenheten, tar sin lilla tid men kommer bli skönt när det är klart!
dagen till ära har det fina vädret försvunnit och det regnar, skönt när man är inne och städar, mindre skönt att jag faktiskt måste gå utanför dörren senare idag, haha!
i eftermiddag/kväll ska jag möta upp rebecca som är här nere för ett möte, och sen ska vi ha sleepover, haha! ska bli jättekul att ses, var längesen, så det ser jag framemot! :)

just precis hände något konstigt, haha. jag blev uppringd av något random företag som ville att jag skulle komma på intervju. (jag har alltså inte sökt jobb där, typ aldrig hört om dom tidigare). så nu ska jag dit på onsdag. verkar vara skit och bajs rent ut sagt men det är lika bra att åka dit och prata lite och höra lite mer vad det handlar om, så får vi se, har som ni hör inga större förväntningar. (finns ju antagligen en anledning till varför jag inte har klickat vidare in på deras annonser på platsbanken, hah). wellwell, somsagt, det återstår att se vad det är för nåra.

nu ska jag fortsätta min städning och hålla tummarna för att det slutar regna, vill inte vill inte gå ut när det regnar haha.


jag och beccs på studenten :)

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

heej tjejen!

hur är allt med dej?



kramkram

2010-06-08 @ 10:05:43
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0