my weekend

I fredags kväll kom alltså mamma&pappa ner hit ♥ Jag hade gjort en skitgod paj (faktiskt!) med varmrökt lax, spenat och lök, mmmm den var riktigt god, men som vanligt hinner jag aldrig med att fota (glömmer bort) när maten är klar så det blev ju inget bra det.
I lördags åkte vi in till stan och shoppade lite, fikade och så, riktigt mys! Sen på kvällen då skulle de iväg på bröllopsfest så då blev det mys för bara mig och Joonas med lite film.
Och igår åkte vi ut till Billdal♥  till faster med man och åt liten lunch, och med hem fick jag ett gäng rabarber som jag ska försöka hitta på nåt gott med idag. Blir nog åtminstone en smulpaj, för det är jag sugen på, sen får vi se om jag hittar på nåt mer eller om de helt enkelt får bo i frysen ett tag. :)
Jag och baby plöjer ju igenom ett antal filmer här hemma och i helgen har vi bland annat sett Slumdog millionaire, The back-up plan och Hairspray..


en breezer till matlagningen


rabarber


igårkväll slängde jag och ♥ ihop lite tacos. och ja, jag fick ju bild på pajskalet iaf, ha ha!


© Alla bilder är mina egna bilder om inget annat anges och får inte användas utan tillåtelse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0